11 ايده جديد توليد محتوا متني براي موضوعات مختلف

 راهنماي كامل نوشتن ايجاد كنيد

به عنوان يك نويسنده مي توانيد براي ايجاد پست هاي جديد، روش هاي نوشتن را به كساني كه به اين كار علاقه دارند اقدام كنيد. اين كار شما باعث مي شود تا بتوانيد يك روش درست را پيش ببريد و در نهايت مي توانيد عملكرد بسيار خوبي را داشته باشيد.

چطور راهنماي نوشتن را ايجاد كنيم؟


    دستورالعمل ارائه دهيد :

در ابتدا بايد به نويسندگان تازه كار در خصوص دستورالعمل هاي نوشتن محتواي بهينه سازي شده اقدام كنيد. براي مثال مي توانيد به آن ها بگوييد كه هر مقاله حداقل بايد طولي برابر با 250 الي 500 كلمه داشته باشد و اين كار در توليد محتوا به آن ها كمك شاياني خواهد كرد.

   ساير مواردي كه مي توانيد در مورد آن توضيح دهيد.

براي مثال چگونگي لينك دادن به شبكه هاي اجتماعي، به اشتراك گذاري URL و غيره را مي توانيد بنويسيد.

فرآيند نوشتن را به عنوان يك مهمان بيان كنيد.

بر اين اساس مي توانيد نيازهاي يك نويسنده را برطرف كنيد كه شما از كدام متن ها بيشتر استقبال خواهيد كرد.
   به خاطر داشته باشيد كه براي پست هاي خود حداقل طول يك پست بايد رعايت شود.

يك ليست از كتاب هاي مفيدي كه در به صورت رايگان و الكترونيكي ارائه شده اند تهيه كنيد

شما مي توانيد يك پست در وبلاگ خود را به اين مسئله اختصاص دهيد كه كدام كتاب هاي الكترونيكي مي توانند براي مخاطبين شما مفيد واقع شوند. در واقع كتاب هاي الكترونيكي كه به صورت رايگان ارائه شده اند مي توانند يكي از مهم ترين شيوه هاي جذب مخاطب از طريق توليد محتوا به شمار روند و شما مي توانيد از اين شيوه استفاده كنيد.

به مسائل جديد بپردازيد

آيا شما تنها در مورد موضوعي خاص به توليد محتوا مي پردازيد؟ در اين صورت نياز داريد تا در وبلاگ خود مسائل و موضوعات جديد را بيان كنيد. براي مثال متن هاي دلخواه، داستان هاي كوتاه، شعر، فيلمنامه و غيره را مي توانيد در وبلاگ خود منتشر كنيد.

قرار گرفتن محتواي شما در قالب هاي مختلف باعث مي شود تا شما به يك نويسنده قوي تر تبديل شويد.

راهنماي جامع بنويسيد

در مورد يك موضوع خاص مي توانيد راهنماي جامع بنويسيد. در اين خصوص بايد آموزش هاي لازم را ديده باشيد و بل باشيد كه چطور مي توانيم با توليد محتوا آموزش دهيم. بر اين اساس مي توانيد به سادگي به موفقيت در زمينه توليد پست وبلاگ دست پيدا كنيد.

يادبود بنويسيد

آيا در زندگي كاري شما به تازگي يكي از بزرگان كسب و كار از دنيا رفته است؟ مي توانيد به ياد وي يك پست وبلاگ بنويسيد. اين كار به شما كمك مي كند تا بتوانيد توليد محتواي بهتري داشته باشيد و محتواي خود را به صورت تجاري يا شخصي به اشتراك بگذاريد.

محتواي ليستي در مورد موضوعي خاص

شما مي توانيد يك ليست تهيه كنيد و آن را به اشتراك بگذاريد. اين ليست مي تواند مربوط به كسب و كار شما باشد يا در مورد موضوعات مختلف به توليد محتوا بپردازيد.


ليستي از ابزارهاي آنلاين بنويسيد

تهيه ليستي از ابزارهاي آنلاين مفيدي كه از آن ها استفاده مي كنيد نيز مي تواند يكي از مهم ترين نيازهاي پيش روي شما باشد و از اين روي مي توانيد از اين ليست ها نيز استفاده كرده و آن ها را به اشتراك بگذاريد.

پست آموزشي ليستي بنويسيد

شما مي توانيد يك چك ليست براي تمامي روش هايي كه يك كار خاص را مي توان با استفاده از آن انجام داد تهيه كنيد. در اين صورت مي توانيد راه هاي مختلفي را پيش پاي مخاطبين خود قرار دهيد و اين مسئله براي شما مي تواند بسيار مفيد واقع شود.


پست مرجع

آيا تا به حال پست هاي مرجعي كه برخي از نويسندگان در مورد يك موضوع خاص تهيه كرده اند را مشاهده كرده ايد؟ در اين صورت مي توانيد از چند روش براي تهيه ايده هاي جديد در توليد محتوا استفاده كنيد.
براي اين كار لازم است تا يك پست ليستي از ابتدا تا انتها را بنويسيد و براي اين كار مي توانيد از حروف الفبا استفاده كنيد. ليست شما اگر بر اساس حروف الفبا تنظيم شده باشد يكي از بهترين شيوه هاي توليد محتوا را مي توانيد داشته باشيد. اين ايده براي توليد محتوا مي تواند بسيار مفيد واقع شود.

100نكته در يك پست!

يك ليست 100 تايي تهيه كنيد. مي توانيد از 100 خوراكي مورد علاقه، 100 فيلم دوست داشتني، 100 ابزار مهم در كسب و كار خود يا غيره الهام بگيريد و اين محتوا را توليد كنيد. ايده هايي براي استفاده مجدد از محتواي وبلاگ يكي از مهم ترين شيوه هايي كه در توليد محتوا مورد استفاده قرار مي گيرد و قطعا مي تواند براي شما مفيد واقع شود را مي توان استفاده از مطالب قديمي دانست. در اين قسمت به ايده هايي از اين دست خواهيم پرداخت.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.