9 ايده موضوعي براي توليد محتوا

چك ليست ارائه دهيد

شما مي توانيد براي توليد محتوا وبلاگ خود نسبت به ارائه يك چك ليست اقدام كنيد. در واقع چك ليست ها مي توانند به مخاطبين شما كمك كنند تا بتوانند به اطلاعات و وظايف اصلي خود در طول روز دسترسي داشته باشند.

نامه سرگشاده بنويسيد

اگر مي خواهيد به يك سازمان يا شخصي مهم نامه اي ارسال كنيد، مي توانيد نامه خود را به صورت پست در وبلاگ به انتشار برسانيد. نامه هاي سرگشاده مي توانند براي مخاطبين شما هم باشند و تنها لازم نيست كه براي شخص يا سازماني خاص نسبت به ايجاد نامه هاي سرگشاده اقدام كنيد. اين نامه مي تواند انتقاد آميز باشد و يا حاوي تشكراتي از مخاطبين شما باشد.

تجربيات سفر خود را به اشتراك بگذاريد

ميليون ها نفر در طول يك ماه از صفحات مربوط به سفر بازديد مي كنند و در واقع اين نمونه توليد محتوا براي مخاطب شما بسيار لذت بخش خواهد بود. شما مي توانيد يك سفر مجازي را در وبلاگ خود داشته باشيد. تصاوير خود را به اشتراك بگذاريد و يا در مورد مكان هايي كه ديده ايد مي توانيد نسبت به ارائه عكس هاي جديد اقدام كنيد. در صورتي كه زياد سفر مي رويد، اين روش نوشتن سفرنامه مي تواند تاثير بسيار زيادي در جذب مخاطب داشته باشد.

گالري و يا آلبوم عكس بسازيد

آيا اخيرا به سفري رفته ايد و يا در تعطيلات بوده ايد؟ مي توانيد تصاوير مربوط به آن را در يك صفحه به صورت گالري ارائه كنيد و براي هر عكس مي توانيد يك متن جذاب و مربوط به آن را در داستان سفرتان روايت كنيد. در پايان آلبوم مي توانيد خلاصه اي از تعطيلات خود را به اشتراك بگذاريد.

دروس موفقيت و شكست ارائه دهيد

مطالعه داستان هاي واقعي در مورد شكست يا موفقيت ديگران مي تواند براي مخاطبين شما بسيار جذاب باشد و مردم از آن مي توانند درس هاي زيادي ياد بگيرند. نكاتي در مورد موفقيت ها و يا ناكامي هاي افراد مختلف و آن چيزي كه شخص شما ياد گرفته ايد بنويسيد. در صورتي كه مي توانيد از موفقيت ها و ناكامي هاي خود نيز داستاني روايت كنيد، حتما اين كار را انجام دهيد.

بيوگرافي خود را پست كنيد

بيشتر مردم دوست دارند در مورد نويسنده وبلاگ مورد علاقه خود چيزهاي جديد و بيشتري بدانند و از اين روي شما هم مي توانيد مرتبا اين كار را با توليد محتوا انجام دهيد. در بازه هاي زماني مشخص در مورد شخصيت خودتان و بيوگرافي كه داريد محتوا بنويسيد. تحصيلات، سوابق و سرگرمي هاي خود را نشان دهيد و اجازه دهيد كه مخاطبان بيشتر در مورد شما بدانند.

دستورپخت غذا بنويسيد

غذا خوردن، علاوه بر رفع گرسنگي به نوعي فرهنگ در ميان انسان ها تبديل شده است و همه ما دوست داريم كه دستور پخت غذاهاي جديد را بدانيم و در اين خصوص شما هم مي توانيد به نوشتن يك دستور پخت غذا بپردازيد. براي مثال در صورتي كه عاشق غذا هستيد، مي توانيد دستور پخت غذا را با مخاطبان خود به اشتراك بگذاريد و مردم مي توانند از اين روش بيشتر با شما آشنا شوند. بايد اطمينان داشته باشيد كه اين دستور پخت ارائه شده صحيح است.

پست هاي ديگران را خلاصه نويسي كنيد

در توليد محتوا حتما لازم نيست كه يك پست 100 درصد شخصي و با دانش خود بنويسيد و مي توانيد ايده را از ديگران بگيريد و در مورد پست هاي ديگران به خلاصه نويسي بپردازيد. به خصوص خلاصه نويسي كتاب هاي حجيم مي توانند به شما در اين رابطه كمك كنند. جيمز كلير به عنوان يكي از محبوب ترين نويسندگان وبلاگ در اين خصوص فعاليت مي كند.


ايده هاي تعطيلات به اشتراك بگذاريد


اگر به زودي امكان روي دادن يك تعطيلات در منطقه شما وجود دارد مي توانيد در مورد آن بنويسيد. براي مثال عيد نوروز يا عيد فطر مي تواند يكي از بهترين ايده هاي شما براي نوشتن در مورد تعطيلات و ارائه ايده در مورد چگونه پشت سر گذاشتن آن مي باشد.

 

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.